Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Når du gennemfører et køb på www.triho.dk, handler du med:

 

Triho ApS

CVR: 37141526

St. St. Blichers Gade 28

8000 Aarhus

Email: info@triho.dk

 

Betalingsbetingelser

 

Hos triho.dk, har du mulighed for at betale med de mest udbredte betalingskort. Du kan betale med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro.

 

Der opkræves ikke gebyrer, når du betaler med kort på www.triho.dk.

 

Det indbetalte beløb bliver først hævet på dit kort, efter varen er afsendt. Der bliver aldrig trukket et større beløb, end det du har godkendt ved din bestilling.

Reklamationsret 

Triho yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten omfatter mangler der konstateres ved normal anvendelse af varen.

Reklamationen dækker ikke skader eller slitage, der direkte eller indirekte opstår som følge af forkert behandling eller dårlig vedligeholdelse.

 

 

Fragtpriser 

Forsendelser uden omdeling, dvs. levering til nærmeste pakkeboks/postcenter/pakkeshop koster kr. 29,-.

 

Forsendelser med omdeling, dvs. levering direkte til din husstand, koster kr. 45,-.

 

Fragten er inkluderet i prisen ved ordrer over kr. 499,-.

 

Hvis du ikke er hjemme til at modtage din ordre ved fragt med omdeling, skal du afhente pakken på dit nærmeste posthus, efter anvisning fra Post Danmark. Pakken skal afhentes inden for 10 dage. Bliver pakken ikke afhentet inden for denne tidsramme, vil den blive returneret til os. Vi vil derefter kontakte dig, og finde en løsning.

 

De ovenfor beskrevet priser gælder kun for levering til Danmark.

 

Levering:

 

Vi afsender alle ordrer via Post Danmark. Medmindre andet er anført ved køb, er den forventede leveringstid 1-2 hverdage.

 

Ved bestilling inden kl. 15 på en hverdag, afsender vi din ordre samme dag medmindre andet er anført.

 

Triho ApS er ikke ansvarlig for forsinkelser hos Post Danmark, men vi vil gøre vores bedste for at holde dig opdateret omkring dette og tage kontakt til Post Danmark for at få klarhed omkring en evt. forsinkelse.

 

Hvis der sker det uheldige og usandsynlige, at din pakke bliver tabt i levering, gensender vi selvfølgelig en ny pakke med dine bestilte varer.

 

Returnering og returret:

 

Hvis du har fortrudt dit køb hos triho.dk, skal varerne returneres til:

 

Triho ApS

Att: Retur

Bohrsvej 5

4600 Køge

 

Du har 30 dage til at returnere din ordre hos triho.dk. Der kan være perioder hvor returretten er forlænget. Op til jul, er returretten eksempelvis forlænget til 14. Januar.

 

Du skal som køber selv betale for returfragten til os, hvis du fortryder dit køb. Hvis der er en fejl på ét eller flere af dine produkter, afholder vi udgifterne til returfragten.

 

Varerne skal returneres til os i samme stand som modtaget, sammen med den originale produktemballage.

 

Bemærk! Det er vigtigt at du sender returpakken direkte til vores adresse, og at returfragten er betalt af dig på forhånd. Hvis der er tale om en returnering af et eller flere fejlagtige produkter, vil vi tilbagebetale fragtudgiften til dig.

 

Vi henviser til brug af G-Porto fra Gul og Gratis når du returnerer varer til os, da du med dette kan sende med Post DK til en betydeligt lavere pris sammenlignet med køb af fragt direkte hos Post Danmark. Er du i tvivl om G-porto, søg da på Google med disse søgeord ”G-porto”, og du vil få mulighed for at læse mere om dette.

 

 

 

 

Persondatapolitik:

 

For at kunne indgå en aftale via www.triho.dk, har vi brug for disse oplysninger:

 

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

 

Registreringen af disse personoplysninger foretages med det formål, at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos os, og gemmes i fem år, hvorefter de slettes.

 

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Personoplysninger videregives eller sælges IKKE til tredjepart, undtagen fragtpartneren der leverer din ordre.

 

Den dataansvarlige hos www.triho.dk er Triho ApS, email: info@triho.dk

 

 

Om Triho.dk

 

Triho.dk er stiftet i 2015, med målet om at kunne tilbyde danske forbrugere innovative hudplejeprodukter i høj kvalitet, til en overkommelig pris.

 

Vi kan gøre dette ved at gøre vores forretningsmodel så omkostningseffektiv som muligt, og fokusere på de tiltag som skaber værdi for dig som kunde.

 

Vi skaber værdi for dig som kunde ved at:

 

  • Udelukkende forhandle produkter af høj kvalitet.
  • Købe vores varer direkte fra fabrikken, hvilket eliminerer fordyrende mellemled.
  • Vi leverer dag-til-dag, og målsætningen er at du som kunde har dine varer indenfor 2 hverdage.
  • Vi gør en dyd ud af at tilbyde kundeservice, der giver glade kunder.

 

Vi vil udvikle vores forretning ved løbende at udvide sortimentet. Det er vigtigt for os, at alle vores produkter lever op til vores strenge kvalitets- og funktionskrav, hvilket gør at du som kunde kan føle dig tryg ved køb af ethvert produkt vi forhandler.

 

Leveringsinfo

 

Vi afsender alle ordrer via Post Danmark. Medmindre andet er anført ved køb, er den forventede leveringstid 1-2 hverdage.

 

Ved bestilling inden kl. 15 på en hverdag, afsender vi din ordre samme dag medmindre andet er anført.

 

Triho ApS er ikke ansvarlig for forsinkelser hos Post Danmark, men vi vil gøre vores bedste for at holde dig opdateret omkring dette og tage kontakt til Post Danmark for at få klarhed omkring en evt. forsinkelse.

 

Hvis der sker det uheldige og usandsynlige, at din pakke bliver tabt i levering, gensender vi selvfølgelig en ny pakke med dine bestilte varer.